OSEBNA IZKAZNICA
SunEarth Lifecare d.o.o.
Borovec 18
1236 Trzin
e-mail: info@sunearthlifecare.com
Matična številka: 9074333000
Ident. št. DDV (ID): SI46893865
Zavezanec za DDV: Da
Podjetje je registrirano pri AJPES.
IBAN: SI56 0400 0027 6829 017 pri NKBM d.d., BIC: KBMASI2X
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SunEarth Lifecare d.o.o. (v nadaljevanju SunEarth) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), upoštevajo pa tudi mednarodne kodekse e-poslovanja.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Nakup v spletni trgovini SunEarth je mogoč z registracijo. Ob registraciji obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik spletne trgovine.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
-
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
-
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
-
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
-
dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
-
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
-
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
-
način plačila in dostave,
-
časovno veljavnost ponudbe,
-
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
-
pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
NAROČANJE
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini in preko e-pošte info@sunearthlifecare.com.
Kupoprodajna pogodba med SunEarth in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za SunEarth kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba (t.j. oddaja naročila) je v elektronski obliki shranjena pri SunEarth.
POSTOPEK NAKUPA
Na spletni strani si izberete artikle, v kolikor želite kupiti več istih artiklov v okencu ob izdelku vnesite količino. Količino izbranih artiklov lahko kasneje spreminjate v košarici.
Ko se odločite zaključiti nakup, v naslednjem koraku izpolnite obrazec "Podatki za dostavo", če v naši spletni trgovini nakupujete prvič in si ne želite ustvariti uporabniškega računa. Če si želite ustvariti uporabniški račun, kliknite na povezavo "Prijavite se" in nato kliknite "Registracija". S tem si ustvarite nov uporabniški račun. Ko vse izpolnete kliknite gumb "Nadaljuj".
Naslednji korak vas pripelje na "Način dostave". Ko izberete vse parametre kliknite gumb "Nadaljuj".
Izberite način plačila in pritisnite "Nadaljuj".
Sledi pregled in oddaja naročila.
V primeru morebitnih težav nas kontaktirajte preko e-pošte.
ODSTOP OD NAKUPA
Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@sunearthlifecare.com, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Ko vračate artikle prodajalcu, morate navesti svoje podatke in priložiti kopijo računa.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni po prevzemu blaga pisno ali po elektronski pošti. Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja SunEarth, mora biti oddana v roku nadaljnjih 14 dni od poslanega obvestila o odstopu. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena morajo biti kopija računa, telefonski kontakt ter TTR v primeru vračila denarja.
V primeru, da prejmemo poškodovan izdelek oz. v drugačnem stanju kot vam je bil poslan, imamo pravico zavrniti izdelek.
Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga in v nespremenjeni količini, vam skladno z zakonom (takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu blaga) vrnemo opravljena plačila.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
CENE
Vse cene izdelkov v spletni trgovini vsebujejo 22 % ali 9,5 % DDV. Cene so označene v evrih (EUR). Cene na spletnih straneh trgovine SunEarth veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine SunEarth. Cena, ki je navedena ob posameznem artiklu, je v času potrditve nakupa končna prodajna cena artikla in se po potrditvi naročila ne more spremeniti.
Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma distributerja ali jih ponudnik oblikuje sam. V ceno izdelka strošek dostave ni vključen.
NAČINI PLAČILA
V spletni trgovini SunEarth Lifecare d.o.o. omogočamo plačilo na tri načine in sicer:
-
plačilo s kreditno kartico
V primeru plačila s kreditno kartico boste preusmerjeni k našemu partnerju, kjer boste izpolnili zahtevane podatke in izvedli plačilo. Po prejetem plačilu vamo bomo naročeno blago poslali s Pošto Slovenije.
-
plačilo po povzetju
Pošiljka prispe do kupca v zakonskem roku prenosa poštnih pošiljk s Pošto Slovenije.
-
plačilo po predračunu
Predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo se pošlje na e-naslov kupca. Pošiljka se kupcu odpremi, ko ponudnik prejme plačilo predračuna na svoj račun. Rok veljavnosti predračuna je 8 dni od prejema na e-naslov, sicer ima SunEarth pravico odstopiti od pogodbe.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na podatke:
SunEarth Lifecare d.o.o., Borovec 18, 1236 Trzin
IBAN: SI56 0400 0027 6829 017 pri NKBM d.d., BIC: KBMASI2X
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic najprej vnesite SI99. V polju koda namena lahko izberete GDSV ali OTHR.
Naročeni izdelki bodo odposlani takoj po prejetem plačilu.
IZDAJA RAČUNA
SunEarth Lifecare d.o.o. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v tiskani obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
DOBAVNI ROKI
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 5 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor želenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu.
STROŠKI IN DOSTAVA BLAGA
Pošiljke pošiljamo preko Pošte Slovenije, stroške pošiljanja prištevamo h kupnini, kar je razvidno iz računa oz. ponudbe. Cene vsebujejo 22% DDV. Pri oddaji naročila izberete način dostave ob katerem je tudi navedena cena dostave.
Za vsa vprašanja o možnostih nakupa izven EU nam pišite na: info@sunearthlifecare.com
ZAVRNITEV NAROČILA
Spletna trgovina SunEarth si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.
VELJAVNOST NAROČILA
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje.
TAJNOST PODATKOV
SunEarth Lifecare d.o.o. potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke.
Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.
Pogodba o nakupu (račun) bo hranjena na sedežu podjetja in dostop do nje je možen samo kupcu in prodajalcu.
STVARNA NAPAKA
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
-
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
-
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Kako se stvarno napako uveljavi?
-
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obrazec za prijavo napake potrošnik prejme na e-mail naslov ali v papirnati obliki po pošti.
-
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Stvarno napako je možno uveljavljati v roku dveh let od izročitve blaga.
-
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena ZVPOT .
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila 37-39 člena zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT) (ur. list RS št 98/04-UPB2, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14 in 19/15)
ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
VAROVANJE PODATKOV
Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje ponudb, računov ter ostale potrebne poslovne komunikacije med vami in prodajalcem. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
PRITOŽBE IN SPORI
SunEarth spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. SunEarth se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sunearthlifecare.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
SunEarth se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SunEarth prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi SunEarth ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
SunEarth, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PODATKI O STRANEH
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi
pogojev spletne trgovine. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku.
PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina SunEarth Lifecare d.o.o. in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.
NAČINI PLAČILA
- plačilo s kreditno kartico
- plačilo po povzetju
- plačilo po predračunu